... امروز: دوشنبه - 26 شهریور - 1403
اجتماعی 22 مرداد 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

⭕️تا پایان سال آینده آب دریای عمان به زاهدان می‌رسد

🔺به گزارش پایگاه خبری افق سیستان، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در زاهدان گفت: تاپایان سال آینده آب دریای عمان به زاهدان می‌رسد

🔺 وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از پروژه شیرین سازی و نمک زدایی آب دریای عمان در چابهار گفت: پروژه شیرین سازی و نمک زدایی آب دریای عمان و انتقال آن به تمام شهرهای سیستان و بلوچستان و استان‌های شرقی کشور، پیشرفت ۱۲درصدی داشته و با اعتبار ۱۶۰ هزار میلیارد تومانی که برای آن تخصیص یافته، باعث خوشحالی است که به زودی کام مردم این دیار شیرین شود.

🔺 علی‌آبادی افزود: برای بازدید پروژه فوق استراتژیک انتقال آب دریای عمان به شهرها و استان‌های شرقی کشور برنامه‌های فشرده‌ای داشتیم و این آب شیرین و به تمام روستاها و شهرهای استان سیستان و بلوچستان منتقل می شود.

🔺وی گفت: انتقال آب به شهرها و روستاها موجب توسعه اشتغال و تولید می شود و می تواند رونق خوبی را به دنبال داشته باشد.

🔺وی با اشاره به آغاز طرح انتقال آب از دریای عمان به استان‌های شرقی کشور از سمت زاهدان و پیشرفت ۱۲درصدی پروژه طی یک سال و نیم، خاطرنشان کرد: در ابتدا مشکل آب شهر چابهار که سالهاست آب آن جیره بندی شده است، رفع و از آب شبانه روزی بهره‌مند می شود و در ادامه انتقال آب به دیگر شهرها و روستاها انجام خواهد شد.

🔺وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: لوله‌گذاری خط انتقال آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان در مسیری قرار گرفته است که از مناطق تجمع جمعیت عبور کند تا نیاز آب استان تأمین شود و هدف ما سرعت‌ بخشیدن به این پروژه است.

🔺علی آبادی افزود: این پروژه بسیار بزرگ و مهم است و هدف ما اتمام آن تا پایان سال آینده خواهد بود که این امر نیازمند یک همکاری ویژه برای انجام آن است.

نویسنده
ofoghesi_stan
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عناوین داغ