... امروز: دوشنبه - 26 شهریور - 1403
اجتماعی 30 شهریور 1402 - 12 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

دفاع مقدس یکی از ارزش‌های فراموش نشدنی نظام است

– معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: دفاع مقدس یکی از ارزش‌های فراموش نشدنی نظام است و در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما با ایثار و رشادت در مقابل بلوک شرق و غرب که علیه کشورمان باهم متحد شده بودند، جانانه ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن دست دشمن بیافتد.

جواد سپاهی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری چابهار با محوریت برنامه‌ریزی و هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس و کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: امروز اقتدار نظام را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هستیم و در حال حاضر نیز دشمن در جنگ نرم و ترکیبی از هر روشی علیه کشور استفاده می کند.

وی ادامه داد: ما باید با مد نظر قرار دادن جهاد تبیین در راستای خنثی سازی اکاذیب رسانه‌های معاند و دور کردن حس ناامیدی از مردم و برگرداندن اعتماد اقدام کنیم که می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی با فعال کردن روابط عمومی ها در این راستا اقدام کنند.

فرماندار چابهار همچنین ضمن تقدیر از اقدامات دستگاهای اجرایی در ایام اربعین و خدمات دهی به زائران اباعبدالله الحسین افزود: حضور اهل سنت در این ایام وحدت ملی را به در عمل ثابت کرد.

وی گفت: یکی از تاریخی‌ترین دیدارهای مردم چابهار با مقام معظم رهبری در سالجاری بود که خود نقطه عطفی بر تحولات و توسعه منطقه خواهد بود.

سپاهی ادامه داد: تمامی دستگاهای اجرایی موظف هستند جهت زنده نگه داشتن یاد خاطره شهدا و ایام دفاع مقدس برنامه های باشکوه و بیاد ماندنی برگزارکنند.

نویسنده
ofoghesi_stan
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *