... امروز: دوشنبه - 26 شهریور - 1403
اخبار سیستان و بلوچستان 01 آبان 1402 - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کسب سه مقام برتر المپیاد علمی و مهارتی فوریت های پزشکی توسط اورژانس ۱۱۵ زاهدان

3 نفر از تکنسین فوریت های پزشکی زاهدان موفق به کسب مقام برتر نهمین المپیاد علمی و مهارتی فوریت های پزشکی مراکز قطب جنوب شرق کشور شدند.

به گزارش افق سیستان، دکتر علی عبدالرزاق نژاد مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: نهمین المپیاد علمی-مهارتی فوریت های پزشکی مراکز قطب جنوب شرق کشور با معرفی 3 نفر از تکنسین های زاهدان به عنوان نفرات برتر در کرمان به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: در این المپیاد پرستار تریاژ تلفنی خانم ساره سادات موسوی مهدی آبادی از زاهدان؛ کارشناس راهبری و هدایت عملیات(800) آقای افشین کوشافر از زاهدان و تکنسین عملیاتی فوریت های پزشکی آقای فرامرز خسروی از زاهدان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

دکتر عبدالرزاق ادامه داد: در نهمین المپیاد علمی و مهارتی فوریت های پزشکی مراکز قطب جنوب شرق کشور12 نفر از تکنسین های اورژانس زاهدان حضور داشتند و در نهایت اورژانس ۱۱۵ زاهدان توانست سه عنوان و رتبه برتر را کسب کند

وی افزود: در این رقابت، تیم های فوریت های پزشکی از 8 دانشگاه علوم پزشکی استان های کرمان و سیستان و بلوچستان، طی روزهای 29 و 30 مهر ماه به رقابت پرداختند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: نفرات منتخب این رقابت، اواخر آبان ماه سال جاری در مرحله کشوری نهمین المپیاد علمی-مهارتی فوریت های پزشکی به میزبانی مشهد مقدس رقابت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه شرکت تکنسین های زاهدان در این المپیاد سبب ارتقاء سطح توانمندی ها علمی و تخصصی آنان می شود گفت: امیدواریم با برگزاری این المپیادها شاهد ارتقاء دانش و مهارت کارکنان و بهبود ارائه خدمات فوریت های پزشکی به هم استانی های عزیز باشیم

قابل به ذکر است در این المپیاد خانم دکتر مریم ضیایی متخصص طب اورژانس و عضو هیئت علمی دانشگاه نیز به عنوان آزمون گر حضور داشته است

نویسنده
ofoghesi_stan
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *