... امروز: دوشنبه - 26 شهریور - 1403
اخبار سیستان و بلوچستان 14 بهمن 1402 - 8 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

انتخابات نشان دهنده جمهوریت نظام اسلامی است

خطیب نماز جمعه زاهدان با تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و نام شهدا و امام خمینی(ره) گفت: امامین انقلاب همواره بر جایگاه مهم و نقش کلیدی مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی در انقلاب اسلامی تاکید داشتند.
آیت‌الله محامی افزود: افق انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت روشن است و مقام معظم رهبری مظهر امید دادن به مردم هستند البته امیدی که واهی نبوده و مستند به داده‌های واقعی و تجربه قطعی است.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تاکیدات امامین انقلاب اسلامی بر نقش مهم انتخابات به عنوان یک نقطه عطف در مسیر انقلاب، ادامه داد: انتخابات نشان دهنده جمهوریت نظام بوده و ملت ما با تعهد و ایمان به نظام و با نیت انجام وظیفه پای کار می‌آیند و در انتخابات شرکت می‌کنند.
وی با بیان این که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم مشارکت حداکثری و برگزاری پرشور انتخابات تاکید داشتند، بیان داشت: همه ما باید برای تحقق رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی و اقدام درستی داشته باشیم و عوامل تاثیرگذار در این عرصه، مسئولان کشور، مسئولان انتخابات و مردم هستند.

نویسنده
ofoghesi_stan
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *