... امروز: جمعه - 27 مهر - 1403
اخبار سیستان و بلوچستان 02 مرداد 1403 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

برگزاری دوره مربیگری درجه سه ورزشهای روزانه به میزبانی زاهدان

رییس هیئت ورزش همگانی در سیستان و بلوچستان از برگزاری دوره مربیگری درجه سه ورزشهای روزانه به میزبانی زاهدان در دو گروه بانوان و آقایان خبر داد .

امید راستی گفت : این دوره با هدف اجرای طرح ملی ورزش و مردم و تحقق اصل سوم قانون اساسی برگزار می‌شود ، این برنامه محوری وزارت ورزش و جوانان است که هیأت ورزش‌های همگانی مجری آن در استان سیستان و بلوچستان می‌باشد.

وی افزود : فرآیندهای اجرای این دوره به صورت پیوسته و مستمر با همکاری و نظارت اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین گام‌های اجرای این طرح، آموزش مربیان متخصص است، در این دوره، مدرسان رسمی فدراسیون ورزش‌های همگانی حضور دارند که به آموزش و پرورش مربیان می‌پردازند این مربیان پس از اتمام دوره و عقد قرارداد همکاری با هیأت ورزش‌های همگانی، در اماکن ورزشی مشخص شده توسط اداره کل ورزش و جوانان، فعالیت خواهند کرد.

راستی بیان کرد: پس از اتمام دوره، مربیان متخصص در اماکن ورزشی به اجرای طرح اختصاص یافته، حضور خواهند یافت و این مربیان کلاس‌های ورزشی را به صورت کاملاً رایگان برای شهروندان برگزار می‌کنند ، این دوره هدف ما این است که دسترسی به ورزش و فعالیت‌های بدنی برای همه شهروندان ممکن باشد.

وی با بیان اینکه هدف مان در هیئت همگانی ورزش به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره مردم تبدیل شود و همگان به اهمیت آن پی ببرند ، گفت : از همه علاقه‌مندان به ورزش دعوت می‌کنیم که در این دوره‌ها شرکت کنند و از این فرصت برای بهبود سلامت و نشاط خود استفاده کنند.

رییس هیئت ورزش همگانی در پایان گفت : ورزش یک نیاز اساسی برای حفظ سلامت جسم و روح است و ما امیدواریم که با همکاری و مشارکت همگانی، بتوانیم جامعه‌ای سالم‌تر و پرنشاط‌تر داشته باشیم.

نویسنده
ofoghesi_stan
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *