... امروز: دوشنبه - 26 شهریور - 1403
اجتماعی 31 مرداد 1403 - 4 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

زاهدان مهیای میزبانی از عاشقان حسینی

محمود جوادیانفر تولیت آستان مقدس کهف الشهدا زاهدان در گفتگو با افق سیستان گفت: شهر زاهدان آماده برگزاری پیاده‌روی نمادین عظیم اربعین عاشقان حسینی است که در مسیر عشق و ارادت گرد هم می‌آیند.

وی ادامه داد: مراسم پیاده‌روی نمادین اربعین حسینی در زاهدان چون سال‌های گذشته با حضور عاشقان حسینی و جاماندگان از خیل عظیم پیاده‌روی اربعین در روز یکشنبه 4 شهریور ساعت 9 صبح از مزار شهدا آغاز و سپس عزاداران به سمت کهف الشهدا حرکت خواهند کرد.

وی بیان کرد: در مسیر حرکت پیاده‌روی نمادین موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی با همت هیئت‌های مذهبی و اهالی محله‌ها برپا می شود، که با جان و دل به خدمت گذاری پرداخته و نوای (لبیک یا حسین ) را از زاهدان تا کربلا طنین انداز خواهند کرد.

تولیت آستان مقدس کهف شهدا زاهدان اظهار داشت: قرائت زیارت عاشورا ، سخنرانی مذهبی ، مداحی و قرائت زیارت اربعین و برگزاری نماز ظهر اربعین از جمله برنامه های این اجتماع خواهد بود .

جوادیانفر گفت : عاشقانی که نتوانستند موکب به موکب و عمود به عمود خود را به کربلا برسانند با شرکت در این برنامه ارادت خود را به امام حسین (ع) و یاران باوفایش نشان می دهند.

وی خاطرنشان کرد: این پیاده روی نمادین اربعین حسینی مرهمی بر دلهای جا ماندگان کربلا است و این سرآغاز دلدادگی بیشتر به حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و آرزوی زیارت حرم او در کربلا خواهد بود .

جوادیانفر در پایان از شهروندان زاهدانی دعوت کرد تا در این پیاده روی نمادین اربعین که فرصتی است برای تجدید پیمان با آرمان‌های حسینی و همبستگی در مسیر عشق و ایمان. شرکت کنند و با حضور خود در این سفر معنوی، همراه و همدل عاشقان حسینی باشید.

انتهای خبر/

نویسنده
ofoghesi_stan
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *