گلایه مردمی از خدمات دهی نامناسب و عدم پاسخگویی شرکت های زیر مجموعه #پست_بانک در سیستان
بنده یک دستگاه کارتخوان از پست بانک دارم و مدت ده روز هست که قطع شده و با توجه به وضعیت فعلی؛
دریافت و پرداخت وجوه به صورت نقدی به هیچ صلاح نیست و مردم هم ازین وضع به شدت ناراضی اند؛
دراین ده روز با شرکت پشتیبان بارها تماس داشتم اما متاسفانه پاسخ درستی دریافت نکردم و فقط وعده های محقق نشده ای دادند و رفع مشکل را از امروز به فردا و فرداها موکول کرده و پاسخگویی مناسبی ندارند؛
این رسانه حق پاسخگویی برای دستگاه دولتی که دراین مطلب مورد خطاب ست را محفوظ میداند و انتظار دارد مدیران مربوطه به این مهم رسیدگی نمایند.
گلایه مردمی از خدمات دهی نامناسب و عدم پاسخگویی شرکت های زیر مجموعه #پست_بانک در سیستان بنده یک دستگاه کارتخوان از پست بانک دارم و مدت ده روز هست که قطع شده و با توجه به وضعیت فعلی؛دریافت و پرداخت وجوه به صورت نقدی به هیچ صلاح نیست و مردم هم ازین وضع به شدت […]
ارسال توسط : adminofogh
ثبت دیدگاه