دوشنبه, ۱۱ مرداد , ۱۴۰۰ 24 ذو الحجة 1442 Monday, 2 August , 2021 ساعت تعداد کل نوشته ها : 586 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 81×
پ
پ

گلایه مردمی از خدمات دهی نامناسب و عدم پاسخگویی شرکت های زیر مجموعه #پست_بانک در سیستان

بنده یک دستگاه کارتخوان از پست بانک دارم و مدت ده روز هست که قطع شده و با توجه به وضعیت فعلی؛دریافت و پرداخت وجوه به صورت نقدی به هیچ به صلاح نیست و مردم هم ازین وضع به شدت ناراضی اند؛
دراین ده روز با شرکت پشتیبان بارها تماس داشتم اما متاسفانه پاسخ درستی دریافت نکردم و فقط وعده های محقق نشده ای دادند و رفع مشکل را از امروز به فردا و فرداها موکول کرده و پاسخگویی مناسبی ندارند؛
این رسانه حق پاسخگویی برای دستگاه دولتی که دراین مطلب مورد خطاب ست را محفوظ میداند و انتظار دارد مدیران مربوطه به این مهم رسیدگی نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.